neděle 1. října 2017

Přečteno za měsíc srpen

Dnešním dnem každý z nás udělal tlustou čáru za měsícem srpen i já jsem jedna z nich. Ještě než se s tímto měsícem rozloučím já, ráda bych ti ukázala jak vypadal u mne, co se knižního světa týče.

Dohromady jsem přečetla jedenáct knih a když sečtu všechny stránky tak je to krásných 3.800. Já jsem s tímto počtem spokojená i když vždy toho může být více, že?

1. Poslední z bohů (408 stran)
2. Čekání na kocoura (192 stran)
3. Šest vran (384 stran) RECENZE
4. Zrození zabijáka (192 stran)
5. Návrat z temnoty (304 stran) RECENZE
6. Sběratel motýlů (352 stran) RECENZE
7. Rudá jako krev (208 stran)
8. Dcera kotstí a dýmu (368 stran)
9. Divotvůrce (408 stran) RECENZE
10. Říše bouří (688 stran)
11. Probuzení Simona Spiera (296 stran)


Ten kdo mě sleduje na mém instagramu může namítnout, že Simona jsem dočítala ještě dnes. Na moji obhajobu 216 stránek jsem přečetla už včera, tudíž ji počítám jako knihu, která patří ještě měsíci srpnu. Tento příběh pro mě byl i největším překvapením. Knihu jsem hltala, stále chtěla vědět víc a víc! Konec byl nejzajímavější, protože každý chtěl přeci zjistit kdo je Blue. Pokud ti nevadí LGBT tématika neváhej a knihu si na 100% přečti.


Minulý měsíc také vyšlo několik horlivě očekávaných knih. Já jsem si pořídila Divotvůrce, který pro mě je nejlepší knihou. Na něj jsem už také zveřejnila recenzi. Druhou novinkou byla Říše bouří od Sarah Janet Maas (Proč k jejímu příjmení všude připojují to naše české OVÁ? Vždyť Maasová zní tak blbě!). Na tuto knihu jsem se těšila už od dočtení předešlého dílu a po zjištění že kniha bude mít necelých 700 stran jsem po ni bažila ještě víc. Ve zkratce: příběh byl špatný, víc psát zatím nebudu a rozčílím se až v recenci, kterou čekejte do 3 dnů. Definovala bych ji jako největší zklamání!


Nejhorší knihou pokud to tak nazvu pro mě byla Dcera kostí a dýmu. Jo začátek byl super, pomalejší rozjezd ale dál? Dočetla jsem ji jen kvůli tomu, že mě zajímalo co dělají s těmi zuby. Doma mám ještě druhý díl, ale nevím, myslím si že ten ještě nějakou tu chvilku bude stát v poličce.


Fotky k tomuto článku jsem použila už na svém instagramu (odkaz v pravé části stránky). Pokud tě zajímá více o knihách, které jsem četla koukni na můj profil na databazeknih.cz nebo projeď recenze na blogu. A co jsi četl/a ty? Shodli jsme se v nějakých knihách?

Žádné komentáře:

Okomentovat