neděle 5. února 2017

#UNBOXING 1

Mám tady ještě jeden malý restík z minulého měsíce. Omlouvám se, kaju se, ale znáte to zkouškové nic nestíhám. Objednat knihy jsem ovšem stihla. Žádná nakupovácí stopka, kterou jsem si minulý rok dala mě nezastavila a když dobreknihy.cz měli obrovské slevy objednala jsem si pár kousků.



Balíček mi přišel ani ne do týdne, knížky krásně zabalené v bublinkové fólii. Knihy nebyly poničené a celkové jsem s dodáním i českou poštou spokojená (překvapivě).


Tady je malé nakouknutí do balíčku a teď už ke knížkám.

Jedná se o knížky ze série Věk X, Osm světů první a druhý díl, Co bude dál a první dva díly Dcera kostí a dýmu a Dny krve a hvězdného třpytu. 


Ze všech knížek jsem opravdu nadšená, protože mne buď zaujaly anotací nebo jsem po nich už nějaký ten čas toužila a vůbec utracených peněz nelituji. 

Využil/a jsi také slev na tomto portále? Nebo jsi si dokonce koupil/a stejné knihy jako já? 



Žádné komentáře:

Okomentovat