pátek 12. srpna 2016

Přečteno za ... měsíc červenec

Musím říci, že v tomto měsíci jsem na sebe opravdu pyšná. Ukázalo se, že starosti se školou odvál prázdninový vítr a já jen četla a četla. I když jsem měla spoustu práce, večery jsem trávila právě čtením.
 Ná svém kontě mám jedenáct knížek. Ráda bych ti je trochu představila a doporučila ti co by jsi si mohl přečíst.

První knihu, kterou jsem přečetla v tomto měsíci byla Než jsem tě poznala, na kterou jsem stihla napsat už i recenzi. Při čtení ukápla ne jedna slza a řadím ji mezi jedno z nejlepších co jsem kdy četla. Ano, opravdu mne až tolik zasáhla do života.

Další kniha se ke mě dostala od kamarádky z práce, jedná se o další díl ze Série Selekce Dcera. Tyto knihy si ráda přečtu, protože mě zajímá jak se bude děj i postavy vyvíjet. Bohužel, už mi nestojí za to abych si je koupila a spíše by mi zabíraly místo v mé už tak přecpané knihovně. Musím říci, že ani tentokrát se můj knihčuch nespletl. Kniha mne hrozně zklamala hlavně po dějové stránce, jen trochu to zachraňovali postavy, ale celkově žádná hitparáda. Recenzi na tento příběh očekávej do konce měsíce srpna.



Příběh, který si ale zaslouží místo v mé knihovně a postupně si dokoupím celou sérii mě upoutal už na základní škole. Ani nevím, jak jsem si na něj vzpomněla, ale prostě mě ta myšlenka jednou cvrnkla do nosu. A začala jsem hledat. Pamatovala jsem si že kniha byla brčálově zelená se zlatým zdobením a něčím fialovým. Je ti jasné, že hledání podle obálky jsem zavrhla. Věděla jsem, že to bylo o čarodějích a pulzovalo mi v hlavě slovo Magik. Ha, hledejte si knihu s názvem Magik, která se doopravdy jmenuje Magyk. Asi po hodině hledání mi to došlo a přes databázi knih jsem si objednala první dva díly a jsem neskutečně šťastná, že je doma mám ... vrátila jsem se s nimi do dětství! Recenzi na tento příběh očekávej do konce měsíce srpna.


Příběh Sester mne neskutečně upoutal. Musela jsem knihu mít. Vždycky mě totiž (jako jedináčka) zajímalo jaké to je mít sourozence. Od svých kamarádů hrozně ráda poslouchám historky o sourozencích a co zase kde vyváděli. NO ... příběh ze začátku zajímavý a neotřelý pak jsem knihu asi na půl roku odložila, protože mě přestala bavit. Jednou na noční jsem si ji vzala a donutila se dočíst posledních asi 70 stránek. Určitě se těš na recenzi, na které si pěkně smlsnu. Kniha je naprostý brak!


Po knize Všechny moje Kateřiny jsem na Greena trochu zanevřela. Knihu mám rozečtenou už rok a půl (ano stydím se) ale já se u ní prostě neudržím. Ale vraťme se ke knize Will Grayson a Will Grayson, tady jsem byla zvědavá hlavně na spojení těchto dvou autorů a myslela si, že když mě Green opět zklame tak Levithan příběh trochu vyváží. Spletla jsem se a kniha se u mě opět zařadila mezi klasiku, kterou si brzo přečtu znova.
Recenzi na tento příběh očekávej do konce měsíce srpna.


Myslím si, že Školu dobra a zla ti ani nemusím představovat ... stačí jen napsat, že pro mě první dvě knihy z trilogie byly úžasné! Na první díl už můžeš u mě na blogu najít recenzi a na druhý díl vyjde během pěti dnů.


Když se večer nudíš a máš chuť na nějaký klasický horor a z filmů si nic nemůžeš vybrat nabízím ti alternativu Carrie. samozřejmě v knižní podobě. Je to taková oddechovka. Zajímavě psaná. Já jsem se k ní dostala úplnou náhodou na internetu v pdf, když jsem si zapomněla na noční směnu rozečtenou knihu. Tento zajímavý a strašidelný příběh jsem přečetla za necelé 4 hodinky. Takže pokud se nudíš a jsi fandou Kinga, směle do toho. Jestli jsi od tohoto autora ještě nic nečetl, doporučuji s touto knihou začít. Je krátká, jasně cílená a dobře v ní poznáš autorovo vyjadřování. Zjistíš jestli ti sedí, nebo naopak. Recenzi na tento příběh očekávej do konce měsíce srpna.

Jakoby těch rozečtených sérii nebylo málo musela jsem začít číst další. Dostala jsem se k ní díky Markét a jejího youtube kanálu Svět podle Marillee, když postovala video co si přečíst o prázdninách. Je pravda, že kdybych byla o pět let mladší, dívala bych se na knihu asi trochu jinak. Mám přečtené první dva díly, obě dvě jsem brala jako oddechovky, ale žádné převratné dějové zvraty v knize nečekejte. Tady se mi ale opět potvrdilo, že druhý díl je slabší než první. No uvidíš sám/sama protože do týdne na mém blogu bude recenze na oba dva díly.


Poslední tři dny patřili knize Dívka od vedle. Můžu říci, že jedno z těch nejlepších jsem si nechala na konec.  Kniha mě neskutečně zasáhla, hlavně po dějové stránce. Vím, že hodně čtenářů nemá toto téma rádo. Já jsem úplný opak, myslím si že když se tyto věci doopravdy dějí nemělo by se jen mlčky přihlížet. Lidé by o tom všem měli vědět a je jedno jak se to dovědí, jestli z novin, internetu, filmy nebo jako tady z knižního příběhu. Recenzi na tuto knihu už můžeš najít na těchto stránkách. 


Když to celé shrneme za uplynulý měsíc jsem přečetla přes 3 515 stránek :)

Žádné komentáře:

Okomentovat