neděle 7. srpna 2016

Prázdninový knižní TAG



Knižní TAG na léto od Simona.
Zde se dozvíte bližší informace.

1. Čteš o prázdninách více, nebo méně, než přes rok?
Abych řekla letos čtu méně. Našla jsem si dvě brigády a obě jsou bohužel velmi časově náročné, domů se vracím večer a většinou mě kamarádi ještě vytáhnou někam ven takže nemám moc času a ani síly.
Až začne škola tak budu zase číst všude. Po cestě do školy (ze školy), ve vlaku, pod lavicí ... no prostě všude. Teď si užívám sluníčka. A popravdě abych řekla nemám ráda když se celá zpocená a upachtěná válím na dece s knížkou.


2. Když si vybavíš prázdniny, jakou knihu si s nimi spojíš?

Budou to asi prázdniny 2013 a knihy Milenia, všechny tři díly. Zamilovala jsem se do nich ♥

3. Kolik jsi schopna vzít si s sebou knih na dovolenou?
No jelikož jsem majitelem čtečky tak stovky. Je to opravdu výhoda. Nosím čtečku všude sebou. Je skvělé že už netrpí moje záda a knihy od věčného tahání všude po kabelkách a taškách, nemají pak zničené přebaly.

4. Čteš o prázdninách nějakou povinnou četbu?

Jelikož už nejsem maturitní ročník a na vysoké škole zatím nic číst nemusíme tak ne. Když jsem ale maturovala tak jsem všechnu povinnou četbu přečetla za prázdniny.

Ano, vytáhla jsem si Janu Eyrovou

5. Preferuješ klasické knihy (papírové), nebo e-knihy (elektronické knihy)?
Miluju knihy! Když si na ně mohu sáhnout pořádně si je prolistovat a hlavně přivonět. Líbí se mi když knihu držím v ruce a cítím v prstech kolik stránek jsem už přečetla. E-knihy mají také svůj půvab jak jsem již psala neničím tím svoje záda, kabelky a tašky, ale hlavně neničím svoje drahocenné voňavé knihy.

6. Jakou knihu by jsi ráda viděla zfilmovanou?
Snad radši žádnou. Filmy mi knihy vždycky zkazí. Většinou to jsou z půlky smyšlené hlouposti. Z knihy budete mít vždy lepší zážitek než z filmu. Nemyslíte?

7. Kdyby jsi měla možnost prožít den s nějakou knižní postavou, jaká by to byla?
S Gatsbym ... chtěla bych být na chvilku v těle Daisy. Aspoň chvilku zažít to jak moc ji miloval. A samozřejmě navštívit jeden z jeho skvělých večírků.


8. Jaké místo z knih by jsi ráda navštívila?
Bradavice to je mé vysněné místo. Chtěla bych se učit kouzlit. Chtěla bych létat na koštěti chtěla bych tam vyrůstat a dospívat! Naše střední školy jsou přece tak nudné ...


Doufám, že se ti knižní TAG líbil a že jsi se zase o mě něco nového dozvěděl/a. Zúčastnil/a jsi se se také? Nech mi link na tvůj blog v komentářích, moc ráda si ho přečtu!

Žádné komentáře:

Okomentovat